Prelegenci LubGame 2025
Poznajcie te niesamowite osoby, które wystąpią na konferencji!
Dwa dni napakowane wiedzą!
Przygotujcie się na napięty harmonogram pełen ekstycujących prezentacji i praktycznych warsztatów na LubGame! Nasza konferencja oferuje 12 inspirujących prezentacji od samych ekspertów z branży tworzenia gier! Zainspirują was one do działania!
Oprócz prezentacji, będą także trzy intensywne warsztaty zaprojektowane, aby pomóc Ci zdobyć praktyczne doświadczenie z zakresu programowania, projektowania gier oraz modelowania 3d! Dzięki nim postawisz swoje pierwsze kroki w tworzeniu gier!
Prelegenci
Adam Kruk
Obecnie prowadzę WorkPlays, innowacyjną platformę, która usprawnia rekrutację w gamedevie, oferując inteligentny matchmaking, analizę CV oraz szereg innych narzędzi. Odpowiadam również za gamefikację tego rozwiązania.
Jako nauczyciel programowania w Techni Schools wspieram rozwój nowych talentów, dzieląc się praktyczną wiedzą o branży i narzędziach developerskich.
Adam Kwapiński
Adrianna Paradowska
się inicjowaniem, tworzeniem i wdrażaniem projektów edukacyjnych opartych o nowe technologie, w szczególności w obszarze najnowszej historii Polski.
Adrianna Wrońska
Barbara Kciuk
Dawid Gwiżdż
Eryk Walczewski
Zajmuję się szeroko rozumianym QA, od testów po tworzenie test planów i scenariuszy, a także debuggowaniem. To wszystko poparte kilkoma latami doświadczenia w branży i backgroundem game designera.
Konrad Słoń
Maciej Marut
Marcin Matczuk
Ukończyłem studia na kierunku matematyka oraz informatyka. Obecnie pracuję na Politechnice Lubelskiej jako asystent w Katedrze Informatyki. Moim obszarem zainteresowań jest inżynieria grafiki komputerowej (DirectX, OpenGL itd.), gdzie łączą się matematyka, fizyka i programowanie, aby tworzyć wspaniałe wirtualne światy, w których my, gracze, spędzamy większość naszego życia 😉 Obecnie zajmuję się steganografią w modelach 3D.
A teraz wersja luźniejsza:
Skończyłem matmę i informatykę, a teraz pracuję jako asystent na Politechnice Lubelskiej, w Katedrze Informatyki. Jaram się grafiką komputerową – DirectX, OpenGL i te klimaty – czyli wszystkim, co łączy matmę, fizykę i kodzenie, żeby powstawały mega światy, w których my, gracze, spędzamy pół życia 😉 Aktualnie dłubię przy steganografii w modelach 3D – brzmi mądrze, ale serio, to całkiem ciekawa sprawa.
Łukasz Kostka
Mateusz Witczak
Michał Migryt
Michał Sieńko
Mikołaj Tustanowski
Paweł „Rider” Wojciechowski
Paweł Perła
Sebastian Adamowski
Wojciech Miedziocha
Sprawdź program
Chcesz się dowiedzieć kiedy występuje interesujący Cię prelegent? Sprawdź naszą agendę wydarzenia!



Organizator
Współorganizator
Patronat honorowy
Dofinansowanie
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych: Rozwój Sektorów Kreatywnych
Sponsorzy strategiczni
Sponsorzy
Patronat medialny
Partnerzy
Masz pytanie?
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat konferencji lub chcesz o coś dopytać? A może po prostu zadać kilka pytań?
Możesz się z nami skontaktować korzystając z tego formularza!