Konferencja zaczyna się za:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Prelegenci LubGame 2023

Poznajcie te niesamowite osoby, które wystąpią na konferencji!

Dwa dni napakowane wiedzą!

Przygotujcie się na napięty harmonogram pełen ekstycujących prezentacji i praktycznych warsztatów na LubGame! Nasza konferencja oferuje 12 inspirujących prezentacji od samych ekspertów z branży tworzenia gier! Zainspirują was one do działania!

Oprócz prezentacji, będą także trzy intensywne warsztaty zaprojektowane, aby pomóc Ci zdobyć praktyczne doświadczenie z zakresu programowania, projektowania gier oraz modelowania 3d! Dzięki nim postawisz swoje pierwsze kroki w tworzeniu gier!

Prelegenci

Karolina Twardosz

Główny artysta i game designerer w Azure Mountain

Artystka i ilustratorka z edukacją biologiczną, która uwielbia dinozaury.
Główny artysta i game designerer w Azure Mountain oraz współtwórca gier z serii Zid and Zniw Chronicles.

Łukasz Kostka

Dyrektor marketingu w Feardemic oraz Redaktor serwisu Arhn.eu

Człowiek o dwóch twarzach. Za dnia dyrektor marketingu w Feardemic, wydawcy gier grozy z grupy Bloober Team – z branżą związany od kilku lat, doświadczenie zbierał w takich firmach jak Platige Image, better. gaming agency, czy Ice Code Games. W nocy redaktor serwisu Arhn.eu i miłośnik horrorów (o których prowadzi serię “Horrory Dibblera”), a także science-fiction, gier indie oraz starych filmów. Twórca inicjatywy Indie Pearls Awards.

Michał “Gołąb” Gołębiowski

Niezależny projektant i deweloper gier planszowych

Gołąb to niezależny projektant i deweloper gier planszowych, a także autor i tłumacz książek z zagadkami. Ponadto, pracuje przy aplikacjach do planszówek i prowadzi wykłady o tworzeniu gier planszowych. W wolnym czasie lubi grać w Ultimate Frisbee, czytać social fiction oraz hurtowo oglądać filmy i seriale. No i oczywiście lubi grać w planszówki 🙂

Sylwester Osik

Indie developer i twórca Electro Ride oraz
Sunrise GP

Indie game developer, 1/3 studia Garage5, twórca takich gier jak Electro Ride i Sunrise GP, uwielbia silnik Unity i stare auta.

Bartłomiej Gadzała

Tech Artysta oraz Graphic Programmer, ex-Techland

Od 5 lat zajmuje się techartem I programowaniem grafiki.

Po za tym też wspomaga mentoringiem oraz doradztwem 3d w kwestii optymalizacji.

Z początku zaczynał jako 3d artist W Techlandzie, potem zaczął się zajmować techartem a teraz graphic programmingiem.

Opowiem o tworzeniu autorskiego renderingu w unity za pomocą funkcjonalności Sriptabale Render Pipeline i najciekawszych aspektach projektu.

Jakub Bałuszek-Sobolewski

CoFounder Indie Games Starter, Game Creators Academy oraz NextGenEducation, współpracujący także z amerykańskim wydawnictwem DreadXP

W swojej codziennej pracy skupia się na przebijaniu szklanych sufitów i tworzeniu infrastruktury ułatwiającej początkującym twórcom wejście tak w świat tworzenia gier, jak i szeroko pojętego środowiska IT. Prywatnie opiekun OzN oraz fan gier fabularnych i karcianych. Wystąpi z prelekcją “W piwnicy dalej powstają hity od solo developerów- case study udanych premier niezależnych indie developerów”

Bartosz Idzikowski

Dyrektor kreatywny w lubelskim studiu Black Eye Games, praktyk z 10-letnim stażem

Designer oraz Producer gry MMORPG Gloria Victis, a także Project Lead osadzonej w tym samym uniwersum gry Siege Survival. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów, marketingu i self-publishingu oraz monetyzacji gier. Oddany miłośnik gier z dobrą fabułą, simracingu oraz klasycznej kuchni.

Adam Kwapiński

Niezależny projektant gier planszowych związany z branżą od ponad dekady

Początkowo, przez kilka lat prowadził własne wydawnictwo. Ostatnio skupił się wyłącznie na projektowaniu wydając swoje gry we współpracy z wydawcami z całego świata. Stworzył ponad 30 gier, z których do najbardziej znanych należą: Nemesis, Lords of Hellas, Dark Ages oraz planszowa adaptacja Frostpunka. W 2021 roku ukazała się jego książka poświęcona projektowaniu gier. Interesuje się grami wszelkiego rodzaju od planszówek poprzez gry video czy klasyczne gry RPG. W czasie wolnym od pracy czyta co mu się nawinie pod rękę od fantastyki po Schopenhauera, ale można go też spotkać przy pokerowym stole albo na koncercie muzyki irlandzkiej.

Jerzy Górski

Grafik 3D w Wube Software

Twórca gier oraz krótkich filmów animowanych. Miłośnik wszelkiej sztuki, w tym memów niskich lotów. Absolwent studiów artystycznych na UMCS. Pracuje w Wube Software rozwijając sprzedaną w ponad 3.5 milionach egzemplarzach grę Factorio, oraz tworząc zapowiedzianą do niej dotatku.

Sprawdź program

Chcesz się dowiedzieć kiedy występuje interesujący Cię prelegent? Sprawdź naszą agendę wydarzenia!

Organizator

Współorganizator

Patronat honorowy

Patronat medialny

Sponsorzy strategiczni

Partnerzy

Masz pytanie?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat konferencji lub chcesz o coś dopytać? A może po prostu zadać kilka pytań?
Możesz się z nami skontaktować korzystając z tego formularza!