Prelegenci LubGame 2024

Poznajcie te niesamowite osoby, które wystąpią na konferencji!

Dwa dni napakowane wiedzą!

Przygotujcie się na napięty harmonogram pełen ekstycujących prezentacji i praktycznych warsztatów na LubGame! Nasza konferencja oferuje 12 inspirujących prezentacji od samych ekspertów z branży tworzenia gier! Zainspirują was one do działania!

Oprócz prezentacji, będą także trzy intensywne warsztaty zaprojektowane, aby pomóc Ci zdobyć praktyczne doświadczenie z zakresu programowania, projektowania gier oraz modelowania 3d! Dzięki nim postawisz swoje pierwsze kroki w tworzeniu gier!

Prelegenci

Adam Kowalski

Operator silnika Godot, twórca tekstów, muzyki, kodu, uczestnik życia gamedevowego. Za dnia – pracownik w pkp informatyka.

Adam Kruk

Programista gier w Out Of The Ordinary, nauczyciel programowania gier w Niepublicznym Technikum Programistycznym Techni Schools oraz założyciel WorkPlays – portalu dla osób z całego GameDevu. W wolnym czasie uwielbia udoskonalać swoje umiejętności, ale grą na PC i pizzą też nie pogardzi.

Adam Kwapiński

Początkowo, przez kilka lat prowadził własne wydawnictwo. Ostatnio skupił się wyłącznie na projektowaniu wydając swoje gry we współpracy z wydawcami z całego świata. Stworzył ponad 30 gier, z których do najbardziej znanych należą: Nemesis, Lords of Hellas, Dark Ages oraz planszowa adaptacja Frostpunka. W 2021 roku ukazała się jego książka poświęcona projektowaniu gier. Interesuje się grami wszelkiego rodzaju od planszówek poprzez gry video czy klasyczne gry RPG. W czasie wolnym od pracy czyta co mu się nawinie pod rękę od fantastyki po Schopenhauera, ale można go też spotkać przy pokerowym stole albo na koncercie muzyki irlandzkiej.

Adrianna Wrońska

Jestem studentką informatyki z pasją do tworzenia gier. Przez lata eksperymentowałam z różnymi rolami – od programowania i grafiki po pisanie scenariuszy. W końcu znalazłam się w roli managera projektu, gdzie mogę skutecznie wspierać zespół swoją wszechstronnością. Moim ulubionym gatunkiem gier są visual novel, w których łączę swoją miłość do pisania z graficzną magią.

Bartosz Idzikowski

Lead Level Designer w Black Drakkar Games, wcześniej Creative Director w lubelskim studiu Black Eye Games, z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu gier, narracji, prowadzeniu zespołów i zarządzaniu projektami. Oddany miłośnik gier z dobrą fabułą, simracingu oraz klasycznej kuchni.

Bartosz Janiak

Absolwent Technologii Gier na Politechnice Łódzkiej, w branży od 2016 roku, lead designer Glorii Victis. Aktualnie Producent w Artifex Mundi.

Bartosz Królikowski

PR Consultant – Press & Content Creators w Marchsreiter Communications GmbH. W branży od 2012, zaczynałem od pisania dla kilku mniejszych portali internetowych, następnie miałem szansę pracować przy kampaniach marketingowych Fortnite Battle Royale, Teamfight Tactics, COD:MW i wielu innych na rynkach polskim i EEU.

Obecnie członek zespołu odpowiedzialnego za PR i komunikację z prasą w Polsce i EEU, dla takich firm jak Amazon Games, Illfonic, Tencent, Square Enix (Final Fantasy XIV) i wielu innych.

Jako bonus – Jako przedstawiciel wydawcy pracowałem także przy premierze pochodzącej z Lublina gry Electro Ride: The Neon Racing

FAVORIT89

Producent muzyczny i live-act’owiec łączący w swojej twórczości żywiołowy retro vibe, szczyptę metalowego brudu oraz kwaśne, organiczne brzmienia. W 2016 roku rozpoczął swoją drogę w klimacie synthwave i od tamtej pory nieustannie eksplorując, wszelkie gatunki muzyczne odnalazł się w przestrzeni psychodeliczno syntezatorowej. Na swoim koncie ma 4 albumy, a każdy z nich to kolejny rozdział opowieści o człowieczeństwie. Założyciel kolektywu Cyberpunch, organizator imprez, ilustrator i twórca cyberpunkowych dekoracji.

Filip Loster

Tworca gier od ponad 10 lat zwiazany z rynkiem gier mobilnych.

Gennadii Semenyshyn

Dyrektor produktu w Sport Vision Technology. Fascynują go nowe technologie oraz ich wykorzystanie dla ułatwienia życia i pracy. Prywatnie szczęśliwy mąż oraz ojciec, szykujący świat nowych możliwości dla swoich dzieci.

Jacek Wyszyński

Założyciel i Prezes Zarządu Pyramid Games S.A.

Od 2010 roku prowadzi działalność gospodarczą w zakresie gier komputerowych. Od ponad 10 lat nieprzerwanie tworzy i utrzymuje stanowiska pracy inwestując w młode talenty tworzące gry na terenie Lublina. Programista, specjalista IT, wieloletnie doświadczanie w programowaniu i zarządzaniu zespołami, znajomość wielu języków programowania. Obronił pracę magisterską pt. „Sztuczna inteligencja w komputerowych grach strategicznych czasu rzeczywistego”. Współzałożyciel fundacji MakerSpace Lublin. Zafascynowany nauką, science-fiction i eksploracją kosmosu. Od 2017 roku pracujący nad grą komputerową z gatunku „open world, survival, sandbox”: Occupy Mars: The Game. Jego hobby, poza programowaniem gier to eksperymenty z elektroniką, budową własnych drukarek 3D, a także lotnictwo, w szczególności szybowcowe.

Konrad Słoń

Klepię kodzik od ponad 6 lat. W tym czasie skompilowałem tony kodu i miałem okazje liderować tak mniej złożonym projektom, jak symulator naprawiania łazików, jak i maksymalnie skomplikowanym kolosom z gatunku Grand Strategy. Miałem też przyjemność projektować tzw. Fabrykę Hyper-Casual, która była przedsięwzięciem maksymalnie szybkiego prototypowania gier z tego gatunku używając zestawu przenoszalnych rozwiązań z poprzednich prototypów. Aktualnie pracuję jako Senior Programmer nad narzędziem do prowadzenia sesji TTRPG – Never Ending Dungeon, gdzie odpowiadam za moduł Multiplayer oraz całą architekturę projektu łączącą pracę innych w składną całość. Poza grami interesuję się rzeczami około kosmicznymi oraz nałogowo oglądam żużel.

Leszek Nowak

Twórca ponad 30 gier do szuflady, współautor gry Lumencraft, wykładowca produkcji gier na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Łukasz Kostka

Za dnia Head of PR & Marketing w Polished Games (Realms of Magic, Be My Horde), nocą redaktor Arhn.eu pod pseudonimem Pan Dibbler. Kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu zbierał w takich firmach, jak Ice Code Games, Platige Image, Better Gaming Agency, No Gravity Games i Feardemic. Fan gier indie oraz entuzjasta horrorów.

Mateusz Witczak

Były redaktor naczelny portalu PolskiGamedev.pl oraz magazynu „PolskiGamedev.pl”. Krytyk, felietonista, dziennikarz, przez wiele lat szef działu publicystyki w miesięczniku „CD-Action”. Publikował m.in. na szpaltach „Playa” „PC Formatu”, „Playboxa”, „Pixela”, „Świata Wiedzy” i „Kawaii”, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Laureat nagrody dziennikarzy wydawnictwa Bauer i Digital Dragons Award. Współpracuje z Dwutygodnikiem i „Gazetą Wyborczą” oraz „Polityką” i „Repliką”. Pisze o kulturze cyfrowej, ale także mniejszościach, wykluczeniu i prawach człowieka.

Michał Migryt

24 letni student Informatyki na Politechnice Lubelskiej, programista Unity, pracownik Pyramid Games.

Michał Sieńko

Projektant gier planszowych i współzałożyciel wydawnictwa Fabryka Gier Historycznych, obecnie prezes Fundacji Animatorów i Twórców Kultury TRACH. Organizator konwentów fantastycznych i planszowych: Arena Gier, Historykon, Falkon, Dragon, Lubelskie Dni Fantastyki oraz licznych spotkań z grami planszowymi w Lublinie: Czwartkogranie, Fantastyczne Piątki, Prototype Day. W ramach działalności wydawniczej zaprojektował lub/i wydał jako autor lub współautor ponad 10 gier planszowych. Wykładowca akademicki, trener, animator kultury. Fan fantastyki, erpegów i gier miejskich.

Michał Szewczyk

Od 11 lat prowadzę podcast o grach planszowych Gradanie Znad Planszy. W ciągu ostatnich 8 lat pracowałem lub współpracowałem z polskimi wydawcami i dystrybutorami gier. Obecnie zajmuje stanowisko starszego specjalisty ds. rozwoju biznesu w firmie Rebel sp.z.o.o. Jestem doświadczonym tłumaczem, redaktorem, testerem, developerem i autorem gier planszowych. Wielokrotnie byłem prelegentem na wydarzeniach poświęconych grom planszowym.

Mikołaj Matyjasek

Mam 16 lat, od dawna uczę się programowania, ostatnie parę lat zajmuję się Unity. Przez krótki czas pracowałem w Pyramid Games, musiałem zrezygnować z powodów rodzinnych. Brałem udział w dwóch GameJamach, z czego na ostatnim byłem wolontariuszem.

Wojciech Miedziocha

Grafik3d oraz współwłaściciel Poligon Studio. Prowadzi zajęcia na kierunku „Technologie Cyfrowe w Animacji Kultury” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jego wkład w projektowanie 3d można zobaczyć w licznych projektach multimedialnych oraz grach wideo.

Wojciech Witowski

Ukończyłem ASP w Krakowie. Zajmuje się grafiką 2D, grafiką 3D, game designem i level designem. Jestem współzałożycielem gamedevowej spółki Sleepwalking Potatoes. Tworzenie gier było moim marzeniem już w czasach liceum – zacząłem je realizować w 2009 roku. Wybrane tytuły, przy których pracowałem, to Adam and Eve, Catch a Duck, Bouncy Bob, Earthworms, Evil West, Space Punks, Gardenia, My Demon Wife, Golf VS Zombies. Kiedy mam trochę czasu, spaceruje, słuchając audiobooków lub zespołu The Black Keys. Mam też hobby polegające na nagrywaniu vlogów z postępów prac nad tworzonymi i współtworzonymi przez siebie grami na YouTube.

Sprawdź program

Chcesz się dowiedzieć kiedy występuje interesujący Cię prelegent? Sprawdź naszą agendę wydarzenia!

Organizator

Współorganizator

Patronat honorowy

Dofinansowanie

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych: Rozwój Sektorów Kreatywnych

Patronat medialny

Sponsorzy strategiczni

Sponsorzy

Partnerzy

Masz pytanie?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat konferencji lub chcesz o coś dopytać? A może po prostu zadać kilka pytań?
Możesz się z nami skontaktować korzystając z tego formularza!