Prelegenci LubGame 2023

Poznajcie te niesamowite osoby, które wystąpią na konferencji!

Two days packed with knowledge!

Get ready for a busy schedule full of ecstatic presentations and hands-on workshops at LubGame! Our conference offers 12 inspiring presentations from the experts in the game development industry themselves! They will inspire you to take action!

In addition to the presentations, there will also be three intensive workshops designed to help you gain hands-on experience in programming, game design and 3d modeling! They will help you take your first steps in game development!

Speakers

Adam Kwapiński

Niezależny projektant gier planszowych związany z branżą od ponad dekady

Początkowo, przez kilka lat prowadził własne wydawnictwo. Ostatnio skupił się wyłącznie na projektowaniu wydając swoje gry we współpracy z wydawcami z całego świata. Stworzył ponad 30 gier, z których do najbardziej znanych należą: Nemesis, Lords of Hellas, Dark Ages oraz planszowa adaptacja Frostpunka. W 2021 roku ukazała się jego książka poświęcona projektowaniu gier. Interesuje się grami wszelkiego rodzaju od planszówek poprzez gry video czy klasyczne gry RPG. W czasie wolnym od pracy czyta co mu się nawinie pod rękę od fantastyki po Schopenhauera, ale można go też spotkać przy pokerowym stole albo na koncercie muzyki irlandzkiej.

Bartłomiej Gadzała

Tech Artysta oraz Graphic Programmer, ex-Techland

Od 5 lat zajmuje się techartem I programowaniem grafiki.

Po za tym też wspomaga mentoringiem oraz doradztwem 3d w kwestii optymalizacji.

Z początku zaczynał jako 3d artist W Techlandzie, potem zaczął się zajmować techartem a teraz graphic programmingiem.

Opowiem o tworzeniu autorskiego renderingu w unity za pomocą funkcjonalności Sriptabale Render Pipeline i najciekawszych aspektach projektu.

Bartosz Idzikowski

Dyrektor kreatywny w lubelskim studiu Black Eye Games, praktyk z 10-letnim stażem

Designer oraz Producer gry MMORPG Gloria Victis, a także Project Lead osadzonej w tym samym uniwersum gry Siege Survival. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów, marketingu i self-publishingu oraz monetyzacji gier. Oddany miłośnik gier z dobrą fabułą, simracingu oraz klasycznej kuchni.

Daniel Legut

Grywalizator i game designer

Z wykształcenia- psycholog społeczny; z zawodu- trener, warsztatowiec i szkoleniowiec; z pasji- grywalizator i game designer.
Związany od wielu lat ze środowiskiem młodych ludzi aktywnie działających w Lublinie. Współpracował z wieloma organizacjami pozarządowymi, tworząc i realizując projekty lokalne oraz międzynarodowe. Od lat prowadzi szkolenia, korzystając z metod warsztatowych i grywalizacyjnych.
Tworzy własne gry szkoleniowe jako Volven Game Design Studio. Jest także finalistą Europy Game Jam+, jako game designer w zespole ImPro Game Studio. Jego powołaniem jest praca z ludźmi otwartymi na nowe pomysły, pełnych energii do podejmowania inicjatyw.

Igor Kwasigroch i Michał Pędziwiatr

KNTG GameDec

Igor, prezes i założyciel organizacji, oraz Michał, redaktor i narrative designer, jako reprezentacja Koła Naukowego Twórców Gier GameDec z UKW w Bydgoszczy. Zajmujemy się badaniem gier jako fenomenu społecznego i medium. Prowadzimy codzienną redakcję obejmującą artykuły z zakresu Game Studies i Design, audycje radiowe, przeglądy nowości, streamy, relacje z konferencji i eventów branżowych. Jednocześnie zajmujemy się produkcją gry promocyjnej naszego kierunku (gry promocyjne dziwna kategoria? Ale tę kwestię rozpracujemy podczas naszego wystąpienia).

Jacek Bącik

Lead designer w Pyramid Games S.A.

Wieloletni pasjonat fantastyki i RPG. Twórca gier i nałogowy gracz w jednej osobie. Swoje rozgrywki liczone w tysiącach godzin, tłumaczy potrzebą “badania rynku”.

Jacek Wyszyński

Założyciel i Prezes Zarządu Pyramid Games S.A.

Od 2010 roku prowadzi działalność gospodarczą w zakresie gier komputerowych. Od ponad 10 lat nieprzerwanie tworzy i utrzymuje stanowiska pracy inwestując w młode talenty tworzące gry na terenie Lublina. Programista, specjalista IT, wieloletnie doświadczanie w programowaniu i zarządzaniu zespołami, znajomość wielu języków programowania. Obronił pracę magisterską pt. „Sztuczna inteligencja w komputerowych grach strategicznych czasu rzeczywistego”. Współzałożyciel fundacji MakerSpace Lublin. Zafascynowany nauką, science-fiction i eksploracją kosmosu. Od 2017 roku pracujący nad grą komputerową z gatunku “open world, survival, sandbox”: Occupy Mars: The Game. Jego hobby, poza programowaniem gier to eksperymenty z elektroniką, budową własnych drukarek 3D, a także lotnictwo, w szczególności szybowcowe.

Jakub Bałuszek-Sobolewski

CoFounder Indie Games Starter, Game Creators Academy oraz NextGenEducation, współpracujący także z amerykańskim wydawnictwem DreadXP

W swojej codziennej pracy skupia się na przebijaniu szklanych sufitów i tworzeniu infrastruktury ułatwiającej początkującym twórcom wejście tak w świat tworzenia gier, jak i szeroko pojętego środowiska IT. Prywatnie opiekun OzN oraz fan gier fabularnych i karcianych. Wystąpi z prelekcją “W piwnicy dalej powstają hity od solo developerów- case study udanych premier niezależnych indie developerów”

Jerzy Górski

Grafik 3D w Wube Software

Twórca gier oraz krótkich filmów animowanych. Miłośnik wszelkiej sztuki, w tym memów niskich lotów. Absolwent studiów artystycznych na UMCS. Pracuje w Wube Software rozwijając sprzedaną w ponad 3.5 milionach egzemplarzach grę Factorio, oraz tworząc zapowiedzianą do niej dotatku.

Hubert Mielnik

Game Designer w Black Eye Games

Absolwent Inżynierii Systemów na Politechnice Wrocławskiej, a obecnie Game Designer w Black Eye Games. Jego zainteresowania skupiają się wokół programowania gier oraz analizy i przetwarzania danych. W chwilach wolnych od pracy i studiowania, miłośnik pieszych wędrówek i piłki nożnej.

Kamil Nowakowski

CTO Viking Potatoes

Kilkanaście lat doświadczenia w branży growej. Główne obszary zainteresowania to rendering i oświetlenie, silniki, budowanie toolsetów i przetwarzanie danych. Pracowałem przy takich projektach jak Witcher3 czy Cyberpunk 2077. Obecnie zajmuję się renderingiem w Frostbite. W wolnych chwilach rozwijam własną technologię, która jest swoistym testem w nadchodzących projektach i gdzie eksploruje nowe obszary w grafice komputerowej.

Karolina Twardosz

Główny artysta i game designerer w Azure Mountain

Artystka i ilustratorka z edukacją biologiczną, która uwielbia dinozaury.
Główny artysta i game designerer w Azure Mountain oraz współtwórca gier z serii Zid and Zniw Chronicles.

Łukasz Kostka

Dyrektor marketingu w Feardemic oraz Redaktor serwisu Arhn.eu

Człowiek o dwóch twarzach. Za dnia dyrektor marketingu w Feardemic, wydawcy gier grozy z grupy Bloober Team – z branżą związany od kilku lat, doświadczenie zbierał w takich firmach jak Platige Image, better. gaming agency, czy Ice Code Games. W nocy redaktor serwisu Arhn.eu i miłośnik horrorów (o których prowadzi serię “Horrory Dibblera”), a także science-fiction, gier indie oraz starych filmów. Twórca inicjatywy Indie Pearls Awards.

Michał “Gołąb” Gołębiowski

Niezależny projektant i deweloper gier planszowych

Gołąb to niezależny projektant i deweloper gier planszowych, a także autor i tłumacz książek z zagadkami. Ponadto, pracuje przy aplikacjach do planszówek i prowadzi wykłady o tworzeniu gier planszowych. W wolnym czasie lubi grać w Ultimate Frisbee, czytać social fiction oraz hurtowo oglądać filmy i seriale. No i oczywiście lubi grać w planszówki 🙂

Patryk Gałach

Prezes Fundacji Lublin GameDev, CEO/CTO Reality Unit

Współzałożyciel Reality Unit oraz fundacji Lublin GameDev, zapalony twórca gier i do tego bloger gamedevowy. Organizator wielu warsztatów oraz game jamów. Posiada wieloletnie doświadczenie w różnych dziedzinach technologii takich jak: tworzenie gier, AR, VR, mobile, web oraz IoT. Uwielbia dzielić się tym doświadczeniem w ramach różnych wydarzeń rozpoczynając od małych spotkań, a kończąc na wielkich konferencjach.
Zwycięzcą Las Vegas Summer Game Jam 2018, zdobywca drugiego miejsca na Skansen Game Jam 2022 oraz zdobywcą Community Award i Best User Experience Award na Edge Experience 2019 w Krakowie.
Jak sam określa – jedyną rzeczą lepszą od grania w gry jest ich tworzenie!

Sebastian “Sepci0” Szczepański

KNTG Polygon

Twórca SummonJob.com członek kapituły KNTG Polygon, działacz na rzecz polskiego GameDevu wspierający inicjatywy społeczne.

Sylwester Osik

Indie developer i twórca Electro Ride oraz
Sunrise GP

Indie game developer, 1/3 studia Garage5, twórca takich gier jak Electro Ride i Sunrise GP, uwielbia silnik Unity i stare auta.

Wojciech Miedziocha

Grafik 3d, współwłaściciel Poligon Studio.

Pracował dla klientów z różnych branż, takich jak reklama, gry wideo, instytucje kultury i muzea Jego portfolio obejmuje projekty, w których wykorzystuje swoje umiejętności do rekonstrukcji obiektów historycznych, aplikacji muzealnych.
Pracował przy kilku grach wideo np. „Electro ride”, „The Berlin Wall”, „Restaurant Builder” czy „Sunrise GP”.

Sprawdź program

Chcesz się dowiedzieć kiedy występuje interesujący Cię prelegent? Sprawdź naszą agendę wydarzenia!

Organizator

Współorganizator

Patronat honorowy

Patronat medialny

Sponsorzy strategiczni

Sponsors

Partnerzy

Do you have a question?

Do you want to learn more about the conference or want to inquire about something? Or maybe just ask a few questions?
You can contact us using this form!