Prelegenci LubGame 2025

Poznajcie te niesamowite osoby, które wystąpią na konferencji!

Dwa dni napakowane wiedzą!

Przygotujcie się na napięty harmonogram pełen ekstycujących prezentacji i praktycznych warsztatów na LubGame! Nasza konferencja oferuje 12 inspirujących prezentacji od samych ekspertów z branży tworzenia gier! Zainspirują was one do działania!

Oprócz prezentacji, będą także trzy intensywne warsztaty zaprojektowane, aby pomóc Ci zdobyć praktyczne doświadczenie z zakresu programowania, projektowania gier oraz modelowania 3d! Dzięki nim postawisz swoje pierwsze kroki w tworzeniu gier!

Prelegenci

Adam Kruk

Programista i twórca gier z ponad kilkuletnim doświadczeniem w branży GameDev. Pracowałem jako Unity Developer w różnych studiach, realizując projekty od prototypów po finalne produkcje.

Obecnie prowadzę WorkPlays, innowacyjną platformę, która usprawnia rekrutację w gamedevie, oferując inteligentny matchmaking, analizę CV oraz szereg innych narzędzi. Odpowiadam również za gamefikację tego rozwiązania.

Jako nauczyciel programowania w Techni Schools wspieram rozwój nowych talentów, dzieląc się praktyczną wiedzą o branży i narzędziach developerskich.

Adam Kwapiński

Początkowo, przez kilka lat prowadził własne wydawnictwo. Ostatnio skupił się wyłącznie na projektowaniu wydając swoje gry we współpracy z wydawcami z całego świata. Stworzył ponad 30 gier, z których do najbardziej znanych należą: Nemesis, Lords of Hellas, Dark Ages oraz planszowa adaptacja Frostpunka. W 2021 roku ukazała się jego książka poświęcona projektowaniu gier. Interesuje się grami wszelkiego rodzaju od planszówek poprzez gry video czy klasyczne gry RPG. W czasie wolnym od pracy czyta co mu się nawinie pod rękę od fantastyki po Schopenhauera, ale można go też spotkać przy pokerowym stole albo na koncercie muzyki irlandzkiej.

Adrianna Paradowska

Magister na Wydziale Historii Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek Krajoznawstwo i Turystyka Historyczna. Absolwentka studiów Master in Business Administration na Akademii Jagiellońskiej w Toruniu. Od 2021 roku zastępca dyrektora Biura Nowych Technologii Instytutu Pamięci Narodowej. W ramach swojej działalności zawodowej zajmuje
się inicjowaniem, tworzeniem i wdrażaniem projektów edukacyjnych opartych o nowe technologie, w szczególności w obszarze najnowszej historii Polski.

Adrianna Wrońska

Tech project manager z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami IT i produkcją gier. Twórczyni gry Akira: Making Fest Together oraz organizatorka konwentu Akira. Na co dzień łączę pasję do technologii i gier z praktyką zarządzania projektami. Studentka informatyki, aktywnie zaangażowana w rozwój sceny indie game dev.

Alicja Hajkowska

Cześć. Jestem Game Design’erem w studiu Pyramid Games. Zajmuję się tam game, quest i narrative – design’em. Współpracuję z fundacją Teatrikon oraz fundacją TRACH przy projektach edukacyjnych (Start w GirlDev oraz Turniej Trójgamiczny) w roli trenera. Ostatnio działałam jako wolontariusz przy LubJam 2025. Prywatnie od wielu lat pasjonuje się pisanym i głosowym trybem role play na takich platformach jak: GTAV, Arma3 oraz DayZ. Tam mam okazję hobbystycznie działać jako Game Master / Mission Maker.

Na moim LI można znaleźć wzmianki o tym, że od kilku lat pracuję też w HR’ach oraz że z wykształcenia jestem psychologiem. Aktualnie kończę studia podyplomowe z zakresu psychotraumatologii 🙂

Barbara Kciuk

Senior Narrative Designer w Bloober Team, zainteresowana przede wszystkim oddziaływaniem historii na gracza i gracza na historię. W gamedevie od prawie dziewięciu lat, a od niedawna zajmuje się też kształceniem młodych designerów w ramach Uniwersytetu SWPS i WSEI.

Dawid Gwiżdż

Pracuję jako QA Engineer w IT, w wolnych chiwlach niezależny twórca gier, student Informatyki Gier Komputerowych, były przewodniczący koła naukowego GSA, bardzo lubię silnik Godot

Eryk Walczewski

Jestem Senior QA Analitykiem w Fool’s Theory, a obecnie pracuję przy Witcher 1 Remake.
Zajmuję się szeroko rozumianym QA, od testów po tworzenie test planów i scenariuszy, a także debuggowaniem. To wszystko poparte kilkoma latami doświadczenia w branży i backgroundem game designera.

Konrad Słoń

Programista gier z wieloletnim doświadczeniem i zamiłowaniem do żużla. Specjalizuję się w programowaniu narzędzi oraz mechanizmów gameplayowych. W swoim życiu przeszedł przez tworzenie symulatorów, strategii oraz mobilek przy użyciu Unity, a teraz ma okazje współtworzyć rozbudowane gry RPG w przy pomocy Unreal Engine. Posiada dwie klawiatury, jedną na bugi, drugą na ficzery i nie zawaha się ich użyć.

Maciej Marut

Sound designer działający na rynku pracy od dwóch lat. Współpracujący z trzema firmami jako freelancer. Tworzący efekty dźwiękowe, muzykę i implementujący je do silnika Unreal Engine 5.

Marcin Matczuk

Wersja oficjalna:
Ukończyłem studia na kierunku matematyka oraz informatyka. Obecnie pracuję na Politechnice Lubelskiej jako asystent w Katedrze Informatyki. Moim obszarem zainteresowań jest inżynieria grafiki komputerowej (DirectX, OpenGL itd.), gdzie łączą się matematyka, fizyka i programowanie, aby tworzyć wspaniałe wirtualne światy, w których my, gracze, spędzamy większość naszego życia 😉 Obecnie zajmuję się steganografią w modelach 3D.

A teraz wersja luźniejsza:
Skończyłem matmę i informatykę, a teraz pracuję jako asystent na Politechnice Lubelskiej, w Katedrze Informatyki. Jaram się grafiką komputerową – DirectX, OpenGL i te klimaty – czyli wszystkim, co łączy matmę, fizykę i kodzenie, żeby powstawały mega światy, w których my, gracze, spędzamy pół życia 😉 Aktualnie dłubię przy steganografii w modelach 3D – brzmi mądrze, ale serio, to całkiem ciekawa sprawa.

Łukasz Kostka

Jestem Head of PR & Marketing w Polished Games, studiu odpowiedzialnym za Be My Horde oraz Realms of Magic. Zajmuję się tworzeniem i egzekucją planów marketingowych oraz dbaniu o kształt komunikacji. Mam też przyjemność odpowiadać za fabułę Be My Horde oraz reżyserię aktorów głosowych.

Mateusz Witczak

Byłyedaktor naczelny portalu PolskiGamedev.pl. Krytyk, felietonista, dziennikarz, przez wiele lat szef działu publicystyki w miesięczniku „CD-Action”. Publikował m.in. na szpaltach „Playa”, „PC Formatu”, „Playboxa”, „Pixela”, „Świata Wiedzy” i „Kawaii”, a także na łamach WP, Interii, Onetu, Krytyki Politycznej i OKO.pressu. Laureat nagrody dziennikarzy Wydawnictwa Bauer i Digital Dragons Award. Współpracuje z Dwutygodnikiem, „Gazetą Wyborczą”, „Polityką” i „Repliką”. Pisze o kulturze cyfrowej, ale także mniejszościach, wykluczeniu i prawach człowieka.

Michał Migryt

Jestem programistą Unity w firmie Pyramid Games. Pracuję przy grze Occupy Mars.

Michał Sieńko

Jestem autorem lub współautorem ponad 10 wydanych gier planszowych, trenerem z zakresu projektowania gier bez prądu, wykładowcą akademickim, współzałożycielem Fabryki Gier Historycznych (wydawnictwa działającego w latach 2012-2016), a od 2015 także prezesem Fundacji Animatorów i Twórców Kultury TRACH, w ramach której organizowałem wiele imprez kulturalnych związanych z grami bez prądu, wśród nich m.in. Czwartkogranie, Lubelski Festiwal Gier Fabularnych “Rzut na wschód” czy Papierowy Game Jam. Aktywnie działam na rzecz lubelskiego fandomu od 2005 roku.

Mikołaj Tustanowski

Większość mojego czasu jest zabierana przez wydarzenia z grami planszowymi które organizuje, sesje rpgowe oraz przeróżne wydarzenia na których jestem wolontariuszem np: 3K6, Boardmania, Falkon, Starfest. Oprócz tego też jestem wolontariuszem organizacji Sempre a Frente gdzie pomagam przy projektach społecznych. Przykładowo brałem udział w projekcie LUBLIN UNITY CAMPUS gdzie organizowaliśmy wydarzenia skierowane do studentów z innych krajów którzy przyjechali do Polski, Erazmus+ gdzie dużo organizacji było uczone o erazmusach i jak można do tego tematu projektów.A na koniec jestem designerem gier planszowych i komputerowych na ten moment przyswajam wiedze o designie ale ostatnio zrobiłem prototyp gry karcianej.

Paweł „Rider” Wojciechowski

Zajmuje się Narrative designem, Zarządzaniem produkcją oraz Community managementem. Dodatkowo, upłynniam komunikację między pracownikami podnosząc jej jakość.

Paweł Perła

Na codzień zajmuje się tworzeniem materiałów wideo, promujących na skalę globalną zarówno nadchodzące, jak i wydane już tytuły z portfolio studia. Współtworzyłem zwiastuny do takich gier jak Frostpunk 2, The Alters, INDIKA czy The Thaumaturge.

Sebastian Adamowski

Artysta techniczny specjalizujący się w tworzeniu gier na konsole i PC. Swoją karierę w branży rozpoczął w 2018 roku jako artysta 3D. Obecnie koncentruje się na optymalizacji assetów, oświetleniu oraz tworzeniu materiałów w silnikach Unity i Unreal Engine.

Wojciech Miedziocha

Grafik3d oraz współwłaściciel Poligon Studio. Prowadzi zajęcia na kierunku „Technologie Cyfrowe w Animacji Kultury” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jego wkład w projektowanie 3d można zobaczyć w licznych projektach multimedialnych oraz grach wideo.

Sprawdź program

Chcesz się dowiedzieć kiedy występuje interesujący Cię prelegent? Sprawdź naszą agendę wydarzenia!

Organizator

Współorganizator

Patronat honorowy

Dofinansowanie

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu własnego Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych: Rozwój Sektorów Kreatywnych

Sponsorzy strategiczni

Sponsorzy

Patronat medialny

Partnerzy

Masz pytanie?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat konferencji lub chcesz o coś dopytać? A może po prostu zadać kilka pytań?
Możesz się z nami skontaktować korzystając z tego formularza!